مشاوره کسب و کار آنلاین

مشاوره کسب و کار آنلاین

امروزه تکنولوژی روی کسب و کارها تاثیر زیادی گذاشته و آنها را از حالت سنتی خارج کرده و به کسب و کارهای اینترنتی تبدیل نموده است. در ادامه این مطلب به نکاتی در مورد مشاوره کسب و کار آنلاین و بیزینس کوچینگ می‌ پردازیم.بسیاری از افراد تمایل به مدیریت کارها در خانه دارند و می‌ خواهند کارهای خود را به وسیله سیستم یا گوشی هوشمند خود انجام دهند. اگر شما هم علاقه به راه اندازی کسب و کار خود دارید و می‌ خواهید در این راه پیشرفت کنید، باید از مشاوره‌ های کسب و کار کمک بگیرید.
شما در طول جلسه مشاوره خود می‌ توانید با ابعاد و بخش‌ های مختلف کسب و کار و نحوه راه اندازی آن به صورت آنلاین آشنا شوید. به این صورت می‌ توانید به بهترین نحوه ممکن هدف خود را به تصویر کشیده و در وقت و هزینه‌ های خود صرفه جویی کنید.

بیزینس کوچینگ چیست؟

بیزینس کوچینگ یک مشاوره کسب کار نمی‌ باشد. بیزینس کوچینگ در واقع یک نوع ابزار قدرتمند است که به وسیله آن می‌ توانید در کسب و کار خود موفق شوید. یعنی به کمک بیزینس کوچ می‌ توانید به درکی عمیق تر از توانمندی‌ ها و نقاط قابل بهبود خود دست پیدا کنید.
یک مربی فوتبال در کنار بازیکنان خود در زمین بازی نمی‌ کند، این مسئله در مورد کوچینگ کسب و کار هم صدق می‌ کند. کوچینگ کسب و کار با سایر شاخه‌ های کوچینگ یک تفاوت عمده دارد، آن هم این است که بیزینس کوچ باید در زمینه تجارت و رهبری کسب و کار چند سال تجربه داشته باشد.
دقت داشته باشید که یک بیزینس کوچ می‌ تواند توصیه‌ های اختصاصی و کاملی برای کسب و کار شما ارائه دهد. بیزینس کوچ را می‌ توان به عنوان یک منبع اطلاعاتی و غنی از تجربه دید که به شما می‌ گوید برای پیشرفت چه کارهایی باید انجام دهید.
یک بیزینس کوچ می‌ تواند باعث مشخص شدن اهداف و ارتقاء استعدادها و قابلیت‌ های شما شود. البته در این بین شما باید به اهداف خود متعهد باشید و زمینه تصمیم‌ گیری‌ های مهم و سرنوشت ساز از مشاور کسب و کار خود کمک بگیرید. به این صورت می‌ توانید موفقیت کسب و کار خود را از لحاظ مالی تضمین کنید.

ضرورت بهره‌ مندی از مشاوره راه اندازی کسب و کار‌های اینترنتی

بر اساس آمارها و بررسی‌ های صورت گرفته اکثر کسب و کارهای ایرانی در مراحل اولیه راه اندازی با مشکلات مختلف و گوناگونی مواجه می‌ شوند. دلیل این مشکلات هم می‌ تواند عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد.
مجموعه‌‌‌‌ های زیادی وجود دارند که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌ کنند، اما در همه زمینه‌ ها به صورت کامل اشراف ندارند. به عنوان مثال: این مجموعه‌ ها از برنامه‌ های آماده‌ ای برای سایت و سوشال خود استفاده می‌ کنند، اما این کار در واقع یک کار غیر حرفه‌ ای و ناشیانه‌ ای است که می‌ تواند در دراز مدت باعث مشکلات فراوانی شود.

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال

برتری‌ های کسب کارهای آنلاین در مقایسه با بازارهای سنتی به شرح زیر می‌ باشد:

پردازش خودکار

در کسب و کارهای آنلاین مراحل ثبت و سفارش به صورت خودکار در کمترین زمان ممکن انجام می‌ شود. در اینگونه کسب و کارها امکان بروز خطا تقریبا به صفر می‌ رسد. در صورتی که در کسب و کارهای سنتی معمولا امکان خطای انسانی وجود دارد.

افزایش سودآوری

در کسب و کارهای آنلاین فروش و سودآوری بیشتر از کسب و کارهای سنتی می‌ باشد. یعنی در این نوع کسب و کارها هزینه‌ ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده و روند فروش و سودآوری بهبود می‌ یابد.

صرفه‌ جویی در زمان

یکی از مهمترین مزایایی که کسب و کارهای آنلاین دارند، صرفه‌ جویی در زمان است. یعنی در این کسب و کارها زمان کمتری هدر می رود و این مسئله به گونه‌ ای هم به نفع کارفرما و هم به نفع مشتری می‌‌ باشد.
در کسب و کارهای آنلاین مشتری می‌ تواند سفارش خود را تنها در عرض چند دقیقه انجام دهد، اما این فرایند در کسب و کارهای سنتی زمان بیشتری می‌ گیرد.

معرفی محصول جدید

در کسب و کارهای آنلاین معرفی و ارائه خدمات به مراتب راحت‌ تر و بهتر انجام می‌ شود. در صورتی که معرفی محصولات در کسب و کارهای سنتی نیازمند وقت و هزینه زیادی می‌ باشد. این را هم در نظر داشته باشید که مشتریان نمی‌ توانند با یک نگاه همه محصولات شما را مشاهده کنند، اما این مسئله در کسب و کارهای آنلاین کاملا حل شده است.

حذف هزینه‌ های اضافی

در کسب و کارهای آنلاین بسیاری از هزینه‌ ها به صورت کامل حذف می‌ شوند. به عنوان مثال: با راه اندازی یک سایت فروشگاهی نیازی به صرف هزینه برای استخدام کارمند، اجاره یک فروشگاه و … نمی‌ باشد. به همین دلیل هزینه‌ های شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌ کند و شما می‌ توانید پول خود را صرف کارهای مهمتری همچون تبلیغات کنید.

سهولت بیشتر در ارائه محصول

در کسب و کارهای آنلاین کارفرما می‌ تواند بدون محدودیت زمانی و مکانی محصولات خود را ارائه دهند. این مسئله باعث راحتی مشتریان نیز می‌ شود. یعنی مشتریان هم می‌ توانند در هر زمانی اقدام به مقایسه و خرید کالای مورد نظر کنند.

آمارهای ثبت‌ شده در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی

در ادامه به آمارهای ثبت شده در مورد کسب و کارهای آنلاین اشاره خواهیم داشت.

    • امروزه جمعیت کاربران اینترنت به بیش از 4 میلیارد رسیده است.
    • تعداد همه وب سایت‌ های موجود در بستر اینترنت به بیش از 1.95 میلیارد می‌ رسد.
    • طبق پیش بینی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های صورت گرفته تا سال 2040 بیش از 95% خریدها به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
    • به طور متوسط در گوگل 40 هزار جست و جو در هر ثانیه صورت می‌ گیرد. یعنی این رقم در سال به 1.2 تریلیون می‌ رسد.
      تعداد کاربران اینترنت در آمریکای شمالی 8.2%، در آفریقا 11%، در اروپا 16.8%، در آسیا 40% از کل تعداد کاربران می‌باشد.
      طبق این آمار متوجه می‌ شویم که استفاده از اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی مختلف به امری رایج تبدیل شده است، به گونه‌ ای که همه افراد بخشی از زمان خود را به اینترنت و شبکه‌‌ های اجتماعی اختصاص می‌ دهند. در این بین افرادی تمایل به خرید محصولات خود از اینترنت دارند، زیرا این کار به مراتب راحت‌ تر و سریع‌ تر از خرید حضوری صورت می‌ گیرد.

تماس با کارشناسان مجموعه دکتر برقبانی:
09362445966

20 ایده کسب و کارهای آنلاین پردرآمد، پیشنهادی در مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

تدریس اینترنتی

با آموزش اینترنتی شما قادر خواهید بود کسب و کار آنلاین خود را با راه اندازی یک وب سایت آموزشی استارت بزنید. در سایت اطلاعاتی در مورد تدریس آنلاین ارائه دهید. وب سایت‌ های آموزشی سود بسیار خوبی دارند. فراموش نکنید که تدریس اینترنتی جز بهترین ایده های کسب و کارهای آنلاین محسوب می شود.

سایت دانلود موزیک

وب سایت موزیک اغلب جز آن دسته از سایت ‌هایی است که دیر لود می شود. پس، اگر کسب و کار آنلاین شما از این روش دیده می شود، می ‌توانید به سودهای فوق العاده ای در ماه دسترسی پیدا کنید.

برنامه نویسی

برنامه نویسی در ایران گسترش بسیاری پیدا کرده است؛ اما مهم ترین نکته‌ای که درباره این موضوع وجود دارد، کمبود افراد حرفه‌ای در کد نویسی است. مشاوره اقتصادی کسب و کار به شما پیشنهاد می دهد تا ابتدا در این حوزه نامبروان شده و پس از آن به‌ صورت اینترنتی به کار مشغول شوید.

ایده کسب و کارهای آنلاین

سایت آموزشی و فروش پکیج های آموزشی

فرقی ندارد در چه حوزه ‌ای فعال هستید. شما خواهید توانست به‌ شکل تخصصی فعالیت و کسب و کار خود را همانند پکیج ‌های آموزشی در اختیار کاربران قرار دهید و برای هر یک از پکیج ها قیمت مناسبی در نظر بگیرید. هر قدر محتوا با ارزش تر باشد، شما درآمد قابل توجهی را در پایان ماه مشاهده خواهید کرد. شما می توانید در این زمینه با مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی، بهترین راه را در نظر بگیرید.

تولید محتوا متنی

با تولید محتوای متنی، خواهید توانست به ازای هر کلمه پولی را دریافت نمایید. فراموش نکنید که شما برای این کار نیاز به سابقه و استعداد در نوشتار دارید.

سایت فروشگاهی

یکی از بهترین راهکارهای درآمدزایی، طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی است. با راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی، شما قادر خواهید بود به بهترین شکل محصولات خود را به دیگران بفروشید. تجربه بیانگر این موضوع است که یک فروشگاه آنلاین، قابلیت درآمدزایی بسیار بیشتری نسبت به یک فروشگاه حضوری دارد.

بلاگری

مشاوره ایجاد کسب و کار، یک منبع درآمد بی نظیر را به نام بلاگری به شما معرفی می کند. شما برای بلاگر شدن، به عکاسی خوب و تولید محتوای متنی عالی نیاز دارید. ناگفته نماند که شما برای عکاسی احتیاجی به دوربین ‌های حرفه ‌ای ندارید. تنها باید با ترفند و تکنیک ‌های عکاسی با موبایل آشنا شوید که همه این موارد در یوتیوب موجود هستند.

تولید محتوا ویدئویی

اگر مهارت بیشتری در طراحی و تدوین ویدئو دارید، پیشنهاد ما تولید محتوای ویدئویی است. شما قابلیت این را دارید که برای بخش‌ های تیزر و یا سوشال (اینستاگرام، تلگرام و …) مشغول به کار شوید. تولید محتوای ویدئویی اغلب جزو کسب و کارهای اینترنتی پرسود به شمار می روند. اگر بخواهید در این شغل درآمد خوبی را داشته باشید، باید نرم افزار افتر افکت را به ‌صورت کامل فرا بگیرید.

فروش قالب سایت

یک از پیشنهادهای مشاوره کسب و کار آنلاین، برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی فروش قالب سایت است. او پیشنهاد می دهد اگر شما تخصص لازم را در طراحی قالب سایت دارید، خواهید توانست از طریق فروش این قالب ها سوددهی خوبی را تجربه کنید. شما با طراحی قالب‌ برای سایت های مختلف و فروش آن ‌ها به راحتی می توانید کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید.

سایت فیلم و سریال

این روزها بازار تماشای فیلم و سریال داغ است و اکثر افراد برای دانلود آن ها به سراغ وب سایت ها می ‌روند. شما با راه اندازی این سایت، می توانید درآمد خوبی را کسب نمایید. فروش اشتراک های ماهیانه این وب سایت به کاربران، می ‌تواند منبع درآمد پرسودی برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی باشد.

مشاوره حقوقی به ‌صورت آنلاین

آمار نشان می دهد امروزه، اکثر افراد به نوعی به مشاوره حقوقی نیاز دارند و اگر این مشاوره به‌ شکل آنلاین صورت بگیرد، بسیار نتیجه ‌بخش ‌تر خواهد بود. وکلای دادگستری هم با در نظر گرفتن این موضوع، با راه اندازی سایت می‌توانند به بهترین شکل به افراد، مشاور حقوقی بدهند. پیشنهاد یک مشاور کسب و کار در تهران این است که شما قادر خواهید بود در سایت‌ هایی که همه وکلا در آن مشاوره آنلاین می‌دهند هم ثبت ‌نام نمایید. این وب سایت‌ اغلب با کم کردن درصدی از مبلغ مشاوره، مابقی هزینه را به شما می ‌پردازند.

مشاوره به صورت آنلاین در حوزه کسب و کار خودتان

اگر در تخصص لازم را در حوزه کاری خود دارید، می ‌توانید در به کاربران در این حوزه مشاوره آنلاین بدهید. به عنوان مثال، اگر حوزه کاری شما در حیطه کابینت است، می ‌توانید ترفندهای مهمی درباره اجرا و راه اندازی کابینت ارائه دهید.

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و طراحی وب سایت

طراحی سایت حرفه‌ ای، یکی از بهترین گونه های کسب و کارهای اینترنتی است. مشاور شروع کسب و کار به شما توصیه می کند تا اگر در حوزه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی تخصص لازم را دارید، خواهید توانست به‌ صورت آنلاین برای افراد وب سایت های مختلفی را طراحی نمایید. اصولاً برای این طراحی، حقوق به ‌صورت ساعتی پرداخت می ‌شود. هر چند اگر به شکل کامل و فریلنسر پروژه ای را دریافت کنید، حقوق شما به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

گذاشتن مطلب و محصولات داخل سایت

دیتا اینتری یا درج محتوا و محصولات، از دیگر کسب و کارهای اینترنتی بسیار راحت است. شما می‌ توانید بدون سرمایه، این کار را در منزل انجام دهید. حتی قادر خواهید بود با ویرایش و گذاشتن محتوا در داخل سایت، بدون سرمایه اولیه کسب و کار اینترنتی در منزل داشته باشید. شما می توانید با رزرو نوبت در دفتر مشاوره کسب و کار راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

عکاسی برای محتوای سایت

اگر دانش کافی و دوربین خوبی را داشته باشید، می توانید درآمدی معقول و مطلوبی را کسب نمایید.

ویراستار محتوا سایت

ویراستاری، برای کلیه محتواهای وب سایت و سوشال قبل از درج صورت می گیرد. اگر در حوزه نگارش و ادبیات تبحر دارید، پیشنهاد مشاوره ایجاد کسب و کار، ویراستاری است؛ چرا که شما با این کار، می توانید به صورت روزانه درآمد داشته باشید.

فروش کتاب های صوتی

همه افراد به دلایل مختلفی تایم خواندن کتاب را ندارند و به همین دلیل به کتاب های صوتی گوش می دهند. شما با مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی متوجه خواهید شد که با طراحی وب سایت فروشگاهی در حوزه کتاب صوتی، قادر هستید به درآمد مناسبی دسترسی پیدا کنید.

سئو در کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره مدیریت کسب و کار به شما توصیه می کند تا اگر در حوزه سئو و بهینه سازی سایت به صورت حرفه ای مهارت دارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین از این راه درآمد کسب نمایید. سئو یک حرفه و تخصص است که با کمک سئو، سایت افراد در صفحات اول به وسیله کاربران دیده می ‌شود.

ترجمه متن و اسناد

اگر شما در حوزه زبان حرفه‌ای هستید، قادر خواهید بود متن مورد نظر کاربران را به ‌صورت آنلاین ترجمه کنید.

طراحی لوگو

یکی از کار‌های تخصصی و پردرآمد، طراحی لوگو محسوب می‌ شود. این طراحی، جزو آن دسته از کسب و کارهای آنلاین است که به خلاقیت نیاز دارد. بهترین مشاور کسب و کار، زمانی که علاقه مندی و خلاقیت را در شما مشاهده می کند، به شما پیشنهاد می دهد تا ابتدا در کلاس ‌های تخصصی طراحی لوگو شرکت نمایید و بعد از کارآموزی در این حوزه مشغول به کار شوید.

این روزها شاهد این موضوع هستیم که در وب‌گردی‌های روزانه در وب سایت ها و شبکه‌ های اجتماعی افراد بسیاری بسیاری جدای از بحث سرگرمی، از پتانسیل‌ های دیگر این محیط گسترده استفاده می ‌کنند و به عبارتی دیگر، به مقوله فروش اینترنتی مشغول هستند. خرید کردن از فروشگاه های آنلاین و این که شما صاحب آن فروشگاه باشید، حس و حال خوبی را منتقل می کند. به این فکر کنید که چگونه می توانید از این فضای مجازی، کسب درآمد ‌کنید. همین امر باعث وسوسه شدن شما می شود و شما را وادار می کند تا به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشید؛ اما باید بدانید که هر کاری عرق ریختن های خودش را دارد. اگر علاقه دارید تا از ترفندها و تکنیک‌های مشاغل اینترنتی مطلع شوید با ما در این مطلب با مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی همراه باشید.

نقطه آغاز و استارت راه اندازی کسب و کار اینترنتی

شما برای هر فعالیتی باید برنامه ریزی داشته باشید و شروع راه اندازی کسب و کار اینترنتی هم از این قاعده مستثنی نیست. در متن ذیل، به صورت واضح و دقیق موارد لازم آورده شده است:

 گام اول: هدف‌گذاری

شما برای قدم گذاشتن در هر راهی باید با دقت مسیر خود را مشخص کنید تا پایان خوبی را تجربه نمایید. شما باید ابتدا هدفتان را تعیین کنید و برای خود یک راه را مشخص نمایید که از ابتدا و انتهایش با خبر باشید. در این مرحله، به این نکته توجه داشته باشید که نقطه انتهایی می تواند به مرور زمان پیشرفت کند. از خود سؤال کنید که می‌خواهید مانند یک پیج اینستاگرام لباس فروشی ساده داشته باشید؟ یا اینکه هدفتان این است که یک روز مانند آمازون، بازار اینترنتی جهانی را تسخیر نمایید. اگر در هدف گذاری کردن مسیر دقیقی در ذهنتان خلق نمی شود، می‌توانید از مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی به جهت اخذ مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی کمک بگیرید.

گام دوم: مشخص کردن نوع کسب و کار و شناخت جامعه هدف

در قدم دوم، هنگامی که مسیر را تعیین کردید وقت آن رسیده است من در این مسیر چه کارهایی را باید انجام دهم و به چه موفقیت هایی باید دسترسی پیدا کنم؟ اگر شما یک کسب و کار آفلاین دارید و تمایل دارید همان کار را در مسیر آنلاین انجام دهید، کارتان کمی راحت تر خواهد بود؛ اما اگر در نقطه شروع کار باشید، باید نیاز سنجی کنید. به این معنا که هم اکنون جای چه شغلی در بازار خالی است و یا اینکه مردم تمایل دارند از چه فروشگاهی خرید خود را انجام دهند؟ شما می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را به فروش برسانید. اگر به فروش آن محصول علاقه دارید شک نکنید که موفق خواهید شد؛ زیرا لازمه بی چون و چرای موفقیت، عشق به کار است.

گام سوم: مسیر تامین کالا یا خدمات را هموار نمایید

تامین کالا، لازمه یک فروشگاه آنلاین است. اگر دوست دارید خدمات آنلاین ارائه دهید باید تخصص کافی را داشته باشید و یا با افراد متخصص گفتگو کنید. در هر صورت، باید نیاز مشتری را قبل از آن که درخواست کند فراهم کرده باشید. اگر مشتری وارد فروشگاه شما شود و محصول یا خدماتی را که به آن نیاز دارد در فروشگاه شما پیدا نکند، همین جا مهر بی اعتمادی را به فروشگاه خواهد زد. اگر در حوزه چگونگی تامین کالا یا عقد قرارداد با افراد آگاه، دانش لازم و کافی را ندارید تنها می بایست با مراجعه به مرکز مشاوره کسب و کار، از مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی استفاده نمایید و با راهکار او پیش روید. تصور کنید که قصد دارید در حوزه روانشناسی، سایت مشاوره اینترنتی را استارت بزنید. برای این اقدام ابتدا شما باید در حوزه مشاوره و روان شناسی مدارک و اطلاعات لازم را داشته باشید یا از افراد مشاور که ماهر و با تجربه هستند استفاده نمایید و درخواست کننده را به سوی آنها ارجاع دهید.

گام چهارم: مقدمات کسب و کار اینترنتی را فراهم کنید

کسب و کارهای آنلاین، دردسر بیشتری در مقایسه با کسب و کارهای اینترنتی دارند. این دردسرها شامل: سختی ‌های اخذ جواز، اجاره ملک و… برای آغاز کسب و کار اینترنتی به یک کاربری در شبکه ‌های اجتماعی و وب ‌سایت نیاز دارند. هر چند ایجاد شبکه های اجتماعی یا وب‌سایت خیلی هم کار ساده‌ای نیست که هر کس بتواند به‌ راحتی آن را انجام دهد. لازمه آن چیزی جز مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نخواهد بود. بهترین مشاور، قادر است از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت با مشاوره کسب و کار اینترنتی همراه شما باشد. در ادامه متن، به نکاتی از اصلی ‌ترین کارهای لازم در راه اندازی مشاغل آنلاین می‌پردازیم:

  • انتخاب نام برند
  • اخذ نماد اعتماد و درگاه بانکی
  • خرید دامنه یا آدرس اینترنتی و هاست وب ‌سایت
  • راه اندازی شبکه ‌های اجتماعی
  • برگزیدن شرکتی خوب به منظور طراحی سایت
  • برخورداری از تیم عکاسی، تولید محتوا و تبلیغات

همه این موارد لازمه‌های راه‌اندازی کسب وکار اینترنتی به شمار می روند.

گام پنجم: مدیریت، نظارت، تبلیغات، مشتری مداری

مدیریت درست در مشاغل اینترنتی همچون مشاغل آفلاین، لازمه موفقیت است. به عبارتی دیگر، باید نظم کاری در کسب و کار آنلاین شما به خوبی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، کالا یا خدمات مشتریان به بهترین نحو ممکن تامین گردد، پاسخ مشتریان به سرعت داده شود، با احترام با مشتریان رفتار شود، هزینه پرداختی مشتریان کاملاً استاندارد و منطقی باشد و همچنین، زوایای فنی به خوبی در کسب و کار اینترنتی فراهم گردد. به عبارتی دیگر، مشتری در زمان خرید از وب ‌سایت شما با سرعت کند سایت روبرو نگردد و یا هزینه از حساب بانکی اش کسر نشود و بسیاری موارد دیگر که همه تحت نظر یک فرد لایق باید مدیریت گردد.

شما می توانید برای راه اندازی این کسب و کار به کمک مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی، بهترین مسیر را انتخاب کنید تا بتوانید درآمدی عالی در هر ماه را تجربه نمایید.

کسب و کارهای اینترنتی چه قوانینی دارند؟

در آموزش کسب و کار اینترنتی حتماً با مانند قوانین و مقررات آن آشنا شده اید که رعایت کردن آن ها بسیار ضروری است. این قوانین ممکن است به نوع محصول یا خدمات ارائه شده، نوع فعالیت و محل اقامت شما، نوع کسب و کار و قوانین کشور وابسته باشند. در ادامه متن، چند قانون و مقررات رایج برای کسب و کارهای اینترنتی را بیان کرده ایم:

قوانین مالی و مالیاتی: این کسب و کارها باید مطابق با قوانین مالی و مالیاتی کشور خود عمل نمایند که این قوانین شامل: تأمین انواع مالیات‌ ها، ثبت اطلاعات مالی، مطابقت با قوانین مالیاتی و گزارشگری مالی می شود.

قوانین مرتبط با تجارت الکترونیک: اگر کسب و کار شما مطابق پیشنهاد مشاوره سرمایه گذاری کسب و کار مرتبط با فروش محصولات و خدمات اینترنتی است، باید قوانین تجارت الکترونیک مربوط به شرایط استفاده، محافظت مصرف‌ کننده، قراردادها و مسئولیت ‌ها را رعایت نمایید.

حمایت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی: این مدل از کسب و کارهای اینترنتی، باید حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران را حفظ نمایند. این قوانین را می توان در حفاظت از اطلاعات مشتریان، استفاده محدود از اطلاعات شخصی و مطابقت با قوانین حریم خصوصی اینترنتی خلاصه کرد.

قوانین حقوق تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات: این کسب و کارها، باید قوانین مربوط به حقوق تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات را رعایت نمایند. این موضوع شامل: قوانین حمایت از نام تجاری، حمایت از مالکیت فکری و مسائل امنیتی می شود.

قوانین مرتبط با تبلیغات: اگر به تبلیغات آنلاین مشغول هستید حتماً در بهترین دوره های کسب و کار با این قوانین آشنا شده اید. این قوانین مرتبط با تبلیغات اینترنتی نظیر: مزاحمت‌ های تبلیغاتی، تبلیغات خلاف واقعیت و… هستند که شما باید آن ها را رعایت کنید.

قوانین پرداخت الکترونیکی و امنیت مالی: اگر از پرداخت‌های آنلاین بهره مند می شوید، باید بر اساس قوانین پرداخت الکترونیکی و امنیت مالی اقدام کنید تا اطلاعات مالی مشتریان شما محفوظ گردد.

جدای از این موارد، بسته به کشور محل فعالیت و نوع کسب و کار قوانین دیگری هم وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید. برای مطمئن شدن از رعایت این قوانین ضروری است که با مشاوران سئو یا مشاوران حقوقی متخصص و آشنا به قوانین محل فعالیت خود مشورت نمایید. همچنین می توانید در این زمینه از مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی راهنمایی بگیرید.

تعرفه مشاوره کسب و کار‌های اینترنتی

دقت داشته باشید که فاکتورها و عوامل مختلفی روی کسب و کارهای آنلاین تاثیر می‌ گذارند، به همین دلیل امکان تعیین تعرفه‌ ای ثابت برای مشاوره کسب و کار وجود ندارد. شما می‌ توانید برای بهره مندی از مشاوره کسب و کار در تهران با مجموعه مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی حرفه‌ ای ما برای همراهی شما حاضر می‌ باشند.

سوالات متداول

بیزینس کوچینگ چه تاثیری روی کسب و کار دارد؟

بیزینس کوچینگ به تحقق اهداف و پیشرفت کسب و کار شما کمک می‌ کند. یعنی با کوچینگ کسب و کار می‌ توانید به رشد حداکثری رسیده و پیشرفت کنید.

آیا بیزینس کوچینگ می‌ تواند برای کسب و کارهای کوچک هم مفید باشد؟

بیزینس کوچینگ برای هر نوع کسب و کار کوچک و بزرگی می‌ تواند مفید واقع شود و روی تسریع روند پیشرفت شما تاثیر بگذارد.

مشاوره کسب و کار آنلاین برای چه افرادی می‌ تواند مناسب باشد؟

مشاوره کسب و کار می‌ تواند برای تمام افرادی (مدیران عامل، مدیران ارشد، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و …) که از تغییر استقبال می‌ کنند، مناسب باشد. شما به کمک بیزینس کوچینگ می‌ توانید اهدافی عالی تعریف کرده و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارید.

بیزینس کوچینگ چه مزایایی دارد؟

با بیزنس کوچینگ می‌ توانید اهداف خود را مشخص کرده و راه‌ هایی برای دستیابی به آنها را پیدا کنید. از مهمترین عناصر بیزینس کوچینگ می توان به تشویق و انگیزه دادن اشاره داشت.

به کمک بیزینس کوچینگ چه کارهایی را می‌ توانیم انجام دهیم؟

به کمک بیزینس کوچینگ می‌ توانید نقشه راه موفقیت را طراحی و مناسب‌ ترین افراد را انتخاب و استخدام کنید. علاوه بر آن می‌ توانید محیطی ایده‌ آل برای رشد و پیشرفت کارکنان فراهم کنید و باورهای محدود کننده را شناسایی و از خود دور کنید.
با استفاده از بیزینس کوچینگ امکان نوشتن یک برنامه استراتژیک و بهبود و ارتقاء مهارت‌ های رهبری نیز وجود دارد.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با ما

پیام خود را ارسال کنید.

مشاوره کسب و کار

با دکتر مجتبی برقبانی

شماره تماس : 09362445966

ایمیل : info@drbarghabani.com

سایت : https://drbarghabani.com

سایر خدمات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه برای «دکتر مجتبی برقبانی» محفوظ می باشد.

Rate this post