بهترین مشاور کسب و کار در ایران و تهران

بهترین مشاور کسب و کار در ایران و تهران

راه ‌اندازی یک کسب و کار موفق در دنیای امروز کار آسانی نیست، بیشتر کسب و کارها به جهت ناآگاهی و به کار بردن شیوه های اشتباه بیزینسی، نابودی خود را در همان سال ‌های اولیه فعالیتشان رقم می زنند؛ اما اگر این افراد با بهترین مشاور کسب و کار در ایران و تهران، همکاری و یا حتی مشورت هم می کردند، خود را به یک برند شناخته شده و یک حریف قدر تبدیل کرده بودند. جالب است بدانید طبق آمار گرفته شده، بیشتر کسب ‌و کارهای نوپا در 2 سال اول فعالیتشان با شکست مواجه می شوند. همه این موارد، دلیلی مهم برای بهره مندی از خدمات مشاوره کسب‌ و کار است؛ اما شاید این سوال برایتان مطرح شود که بهترین مشاور کسب‌ و‌ کار در ایران و تهران کیست؟ و با چه ویژگی ‌هایی، می ‌تواند راهنمای مشاغل مختلف باشد؟ چه کسی این قابلیت را دارد که یک بیزینس نوپا را به یک فعالیت پرسود تبدیل نماید؟ در این مقاله، شما را با ویژگی‌های بهترین مشاور کسب‌ و‌ کار در ایران و اسامی آن ها آشنا می کنیم.

خصوصیات بهترین مشاور کسب‌ و‌ کار در ایران

وقتی در شرایط ناپایدار اقتصادی فعلی صحبت از مشاوره برای کسب و کارهای ایرانی می ‌شود، شاید انتخاب بهترین فرد کار سختی به نظر بیاید؛ بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از انتخاب یک شخص خاص به عنوان بهترین مشاور، با خصوصیات آن آشنا شوید و سپس او را بر اساس مواردی که مطالعه کرده اید انتخاب نمایید:

برخورداری از دانش و مهارت کافی

بهترین مشاور کسب و کار در ایران و تهران، در اولین گام باید دانش لازم را برای رهبری مشاغل مختلف داشته باشند. این آگاهی فقط مربوط به تحصیلات آکادمیک نمی‌ شود؛ چرا که این تحصیلات بدون تجربه واقعی، قابلیت پیشرفت و نتیجه بخش بودن مشاغل را ندارند. جدای از این مورد، بهترین مشاور کسب‌ و کار همیشه در حال به‌روزرسانی دانش و اطلاعات خود می باشد؛ زیرا قوانین کسب و کارها به صورت مداوم تغییر می‌کنند و ضروری است که مشاوران به صورت مستمر اطلاعات خود را به ‌روزرسانی کنند.

خلاقیت در ارائه راهکارهای مناسب

خلاقیت، یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی ‌های بهترین مشاور کسب‌ و کار است. مشاوره دادن به مشاغل مختلف، یکی از سخت ‌ترین کارهای دنیا به حساب می آید؛ چرا که همه کسب و کارها برای پیشرفت خود به نوآوری نیاز دارند. بهترین مشاور باید قابلیت اجرای ایده‌ های قدیمی با چشم ‌اندازی نو، در مشاغل مختلف را داشته باشد. در این شرایط، کسب و کارهای مختلف از جهت هزینه ‌ای که برای راهنمایی خود پرداخت کرده ‌اند، خاطری آسوده دارند.

صداقت

صداقت، ویژگی بسیار مهم دیگر یک مشاور کسب و کار عالی است. صداقت فقط دروغ گفتن نیست؛ چرا که بسیاری از مشاوران برای منفعت شخصی و کسب سود، از ارائه برخی حقایق به بیزینس ‌های مختلف اجتناب می‌کنند؛ در صورتی که این رفتار همیشه از رشد واقعی مشاغل جلوگیری می کند. هنگامی یک کسب و کار نوپا جهت دریافت نتیجه بهتر از مشاور راهنمایی می‌گیرد که انتظار بیان حقیقت را دارد؛ اما اگر مشاور از این کار اجتناب کند، هیچ گاه آن کسب و کار سودی را که باید دریافت نخواهد کرد.

اسامی 7 مشاور برتر کسب و کار در ایران و تهران

برای موفق بودن در مسیر بازاریابی و مدیریت بهتر کسب و کار، ارتباط منظم با یک مشاور کسب و کار حرفه ای اهمیت بسیاری دارد و خبر خوب این است که در حال حاضر، مشاوان کسب و کار متخصص متعددی در ایران فعال هستند. در ادامه متن، با رزومه و سوابق کاری 7 مشاور برتر کسب‌ و کار در ایران آشنا می شویم. سپس شما می‌توانید با خاطری آسوده از بین بهترین مشاور کسب‌ و کار در ایران و تهران که در فهرست ذیل معرفی شده اند، مشاور مورد نظر خود را برای پیشرفت و توسعه کسب و کارتان انتخاب نمایید:

حمید صباغی

دکتر حمید صباغی یکی دیگر از بهترین مشاوران کسب‌ و کار در ایران و تهران است که علاوه بر ارائه روش های هوشمندانه و تخصصی، همراه دلسوز برندهای تازه نفسی بوده است که امروزه در بین برندهای معتبر صنعت کاری خود می‌درخشند.

خدمات و دستاوردهای حمید صباغی در زمینه بازاریابی و کسب و کار

  • تدوین صفر تا صد استراتژی‌ بازاریابی برند به همراه بیزینس کوچینگ و منتورینگ
  • مشاور کسب و کارهای کوچک و برندهای بزرگ
  • مشاوره به منظور پیاده سازی و تدوین استراتژی برندینگ شخصی و سازمانی
  • تاسیس اولین دانشگاه بازاریابی تخصصی و حرفه‌ای مجازی در ایران

عادل طالبی

یکی از اساتید پیشکسوت بازاریابی دیجیتال در ایران، عادل طالبی است که علاوه بر ارائه خدمات مشاوره کسب‌وکار، در حوزه های متعدد دیگری همچون: مدیریت استارتاپ تیزلند و میم، مدیریت انتشارات کتاب برآیند، مدیریت فروشگاهی اینترنتی هوپا مارکت تدریس دوره‌های بازاریابی دیجیتال سازمان مدیریت صنعتی و… هم مشغول فعالیت است.

دستاوردها و خدمات عادل طالبی در حوزه کسب و کار و بازاریابی

  • نظارت و تدوین بر اجرای صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و استراتژی سئو
  • تحلیل وضعیت رقبا، شرایط فعلی محصول یا خدمات کسب و کار نسبت به نیاز بازار
  • ارزیابی دوره ‌ای پروسه اجرای گام های استراتژی بازاریابی و وضعیت رشد برند
  • ارائه مشاوره کسب و کار، مدیریت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، استراتژی سوشال مدیا

مجتبی برقبانی

دکتر مجتبی برقبانی جزو معدود مشاورانی است که با ترکیب علم و تجربه شما افراد را تا رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان رهبری می کند. ایشان به جهت آن که صاحب کسب و کار هستند، بازار را به خوبی می شناسد. مشاور کسب و کار دکتر برقبانی، دارای تحصیلات آکادمیک است و همچنین، مدرس برتر دانشگاه و مراکز علمی کشور در حوزه مدیریت کسب و کار و بازاریابی هم می باشد. مدیر عاملی شرکت راه ابریشم، تجربه سال ها فعالیت در بازار تهران او را به بهترین مشاور کسب و کار در تهران تبدیل کرده است. در ادامه متن، به برخی از فعالیت ها و دست آوردهای ایشان اشاره می کنیم:

  • جوان ترین مدیر صادرات ایران در سال 1384 در حوزه محصولات نساجی
  • بیشتر از 18 سال تجربه کاری در بازار تهران
  • برند سازی شخصی برای افراد
  • بیزینس کوچینگ کارخانه تولیدی صنایع پارس سعید در حوزه تهویه هوا و کولرهای صنعتی
  • مشاور کسب و کار در صنعت ساختمان
  • مشکل یابی بیزنس ها،سیستم سازی و چابک سازی
  • اخذ گواهی نامه مدیر خلاق در سال 2021 از اتحادیه اروپا
  • مشاور سازمانی شرکت های بازرگانی و کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • مدرس و مشاور متخصص ترفندهای نوین و اصول کاربردی بازاریابی و فروش موفق

دکتر ویز

تیم مشاوره کسب و کار دکتر ویز، یکی دیگر از بهترین مشاوران کسب و کار در ایران است که با همراهی تعدادی از جوانان متخصص بازاریابی و مدیریت کسب و کار در تهران فعالیت می کند. کارشناسان دکتر ویز سعی می‌کنند با استفاده از دانش تخصصی و تجربیات خود، شیوه هایی خلاقانه و اثر بخش را به منظور رشد و ترقی کسب و کارها به افراد پیشنهاد دهند.

دستاورد ها و خدمات تیم دکتر ویز

  • ارائه مشاوره کسب و کار به شکل حضوری و آنلاین
  • تدوین و نظارت بر اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • مشاوره مدیریت امور مالی و سرمایه گذری در کسب و کار
  • مشاوره افزایش فروش بیزنس های خانگی و روستایی

حسین یوسفی

دکتر حسین یوسفی، نام دیگر بهترین مشاور کسب و کار در تهران است که در راه اندازی، بهبود و توسعه کسب و کارها تخصص دارند. دکتر یوسفی داراي مدرک دکترای مديريت بازرگانی با گرايش مديريت بازاريابی است. جايگاه ممتاز علمی ایشان در سطح ملی و بين المللی، سبب شده است که داور مقالات در بیش از 60 کنفرانس بين المللي در 18 کشور جهان و سردبير کنفرانس باشد.

تعدادی از خدمات مشاوره کسب و کار آکادمی دکتر حسین یوسفی

  • توسعه کسب و کار
  • کارآفرینی
  • برندسازی
  • برنامه‌ریزی بازاریابی
  • بازاریابی و فروش

ماهان تیموری

ماهان تیموری یکی دیگر از بهترین مشاوران کسب و کار در ایران است که توانست در سن 23 سالگی اولین استارتاپ خود را در زمینه فروش کتاب راه اندازی کند. در حال حاضر، سایت ماهان تیموری با داشتن بیش از 230 محصول تخصصی آموزش بازاریابی، جزو یکی از اصلی ترین منابع یادگیری مهارت‌های مدیریت کسب و کار و بازاریابی در ایران به حساب می آید.

دستاوردها و خدمات ماهان تیموری

  • طراحی و ارائه نرم افزارهای تند خوانی و هوش مالی
  • برگزاری سیمنارهای متعدد با همکاری دارن هاردی، رابرت کیوساکی و دان کلارک
  • اجرای دوره های متنوع بیزینس کوچینگ به منظور رشد کسب و کارهای گوناگون
  • برگزاری دوره‌های انواع هوش، توسعه فردی، کوچینگ، کارآفرینی و بازاریابی

کارمنتو

پلتفرم “کارمنتو” یکی از محصولات شرکت “هوشمند سازان دانش آتی نوین” است که در سال 1396 راه اندازی شد. این پلتفرم، اولین اپلیکیشن تخصصی مشاوره کسب و کار در 11 حوزه‌ مختلفی نظیر: بیمه و قانون کار، مالی و مالیاتی، بازاریابی و فروش، سرمایه گذاری، کارآفرینی بستری برای افرادی است که به مشاوره درست و به دور از هرگونه تعصب نیاز دارند تا بتوانند خدمات مشاوره و اجرای پروژه خود را در هر حوزه‌ تخصصی، بدون اتلاف وقت و با حداقل هزینه دریافت کنند.

یک مشاور کسب و کار چه کمکی به مشاغل مختلف می‌کند؟

این سوال بسیار مهم هم قطعاً ذهن شما را درگیر کرده است که چگونه این افراد می‌توانند به مشاغل مختلف کمک کنند؟ برای پاسخ به این پرسش موارد ذیل را مطالعه نمایید:

برطرف کردن چالش ‌ها

مدیریت چالش‌ها، یکی از ضروری ترین اقدامات بهترین مشاور کسب‌ و‌ کار در ایران و تهران است. هر چقدر کسب و کار به جلو حرکت کند، با دست‌ اندازهای مختلفی مواجه می‌ شود؛ در چنین شرایطی، حضور یک مشاور مناسب، بهترین راهنما برای کمک به پیشبرد بیزینس ‌ها خواهد بود. به این شکل، مدیران می ‌توانند با همکاری یک مشاور متخصص، جدای از حل مشکلات، به پیشرفت کسب و کار خود هم کمک کنند.

رشد و توسعه

توقع مدیران این است که در هر گام از بیزینس خود، رشد را تجربه کنند. کسب و کاری که هیچ گونه رشدی ندارد، قطعاً شکست می خورد. در برخی موارد، چالش ‌ها سبب استپ کردن یک کسب و کار می ‌شوند. در این شرایط، مشاوران کسب و کار با در نظر گرفتن دانش و اطلاعات خود قادر خواهند بود به گسترش بیزینس مورد نظر کمک کنند. راهکارها و استراتژی های هر مشاور، در این موقعیت‌ها متفاوت است؛ اما هدف همه آن ها، توسعه و رشد بیزینس مورد نظر می باشد.

کاهش هزینه ‌ها

بهترین مشاور کسب‌ و‌ کار در تهران این قابلیت را دارد که هزینه ‌های بیزینس‌ های مختلف را مدیریت نماید. برخی شرکت ‌ها در یک چرخه گیر می‌کنند و فقط سرمایه ‌های خود را از بین می برند. حتی در اکثر مواقع، مدیران هم به این موضوع آگاه نیستند؛ اما یک مشاور خوب با ارزیابی شرایط و استفاده از استراتژی ‌های مختلف این توانایی را دارد که به مدیریت هزینه بیزینس مورد نظر کمک کند.

آموزش

یک کسب و کار موفق، از مدیران و کارمندان حرفه‌ای، متخصص و هم هدف تشکیل شده است. این موضوع دقیقاً طبیعی است که در آغاز مدیران و کارمندان یک مجموعه هدف مشخصی نداشته باشند؛ اما اگر این موضوع در ادامه مسیر به همین منوال طی شود قطعاً به یک مشکل بزرگ تبدیل خواهد شد. به همین جهت، مشاوره کسب‌ و‌ کار جدای از منتقل نمودن دانش و اطلاعات مناسب به افراد، آن‌ ها را با یکدیگر همسو می‌کند. به عنوان مثال، مشاوران با برپایی انواع کنفرانس ‌ها و ورک ‌شاپ ‌ها، آموزش‌ هایی فوق العاده در حوزه های مختلف را به کارمندان منتقل می کنند تا رفتار موثرتری برای کل کسب و کار داشته باشند. از سویی دیگر، مشاوران با ارائه آموزش ‌های مختلف، به مدیران کمک می‌کنند تا برای بیزینس خود رهبر بهتری باشند.

یک مشاور کسب و کار چه کمکی به مشاغل مختلف می‌کند

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال، یکی از اصلی ترین بخش بیزینس ‌های امروزی است. این بازاریابی به کسب و کارها کمک می‌کند تا در محیط دیجیتال هم پیشرفت بی نظیری را تجربه کنند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ یکی از اصلی ترین قانون توسعه و پیشرفت کسب و کارهای امروزی است و بهترین مشاور کسب‌ و‌ کار در تهران هم به خوبی به این موضوع واقف است.

کدام کسب و کارها می ‌توانند از خدمات بهترین مشاور کسب‌ و کار در تهران بهره مند شوند؟

کلیه کسب و کارها این قابلیت را دارند تا از خدمات مشاوره کسب‌ و کار استفاده کنند از جمله آن ‌ها عبارتند از:

  • کسب و کارهایی که مدتی فعالیت نداشته ‌اند و حالا دوباره قصد دارند مسیر جدیدی آغاز کنند.
  • کسب و کارهای نوپا برای شروعی قوی
  • بیزنس هایی که تصمیم دارند کمپین ‌های جدید خود را استارت کنند.
  • کسب و کارهایی که با مشکلات زیادی پنجه نرم می‌ کنند و هر روز یک قدم بیشتر به شکست نزدیک می ‌شوند.
  • کسب و کارهایی که می ‌خواهند رشد بیشتری را تجربه کنند.
  • شرکت ‌هایی که قصد دارند، بخش جدیدی به مجموعه خود اضافه کنند و برای راه ‌اندازی این بخش جدید به برنامه ‌ریزی و هم فکری فردی با تجربه نیاز دارند.
  • کسب و کارهایی که از نظر مالی، مشکلات زیادی دارند و باید یک فرد مناسب، به حساب ‌و کتاب مالی آن ‌ها رسیدگی کند.

در مجموع، حضور یک مشاور برای هر کسب و کاری مفید است؛ چرا که بیشتر کسب و کارها با یک چالش درگیر هستند و بهترین راه حل این چالش ‌ها در دست مشاوران است.

چه زمانی بیزنس ها باید از بهترین مشاور کسب و کار استفاده کنند؟

بهترین زمان استفاده از مشاور کسب و کار هنگامی است که ایده ایجاد یک کسب و کار به ذهن فرد می‌رسد. از این لحظه بهترین مشاور کسب و کار در ایران و تهران می ‌تواند به افراد کمک کند تا ایده خود را به جهتی درست هداست کنند و این که چگونه از منابع مالی خود استفاده کنند. برخی اوقات شرایط بحرانی هم پیش می‌آید که مشاغل به‌ شدت در آن احساس خطر می‌کنند. زمانی که بیزنس ها محصولات و خدمات خوب و باکیفیتی جهت ارائه به بازار دارند؛ اما مهارت فروش آن را ندارند، حضور بهترین مشاور کسب و کار در ایران و تهران، می‌ تواند بهترین راهکار برای آن ها باشد. زمانی که کسب‌ و کارها از شرایط رقبا در بازار اطلاع درستی ندارند، هزینه ‌های کسب و کار از درآمدشان بیشتر شده و آن ‌ها را به نقاط بحرانی رسانده است. گاهی اوقات هم سود در حال کم شدن است و بازار در حال از دست رفتن، برخی اوقات هم بیزنس ها به فکر گسترش کسب و کار خود هستند. در شرایطی دیگر هم که رقابت تنگاتنگ است، باید روش ها و استراتژی‌ های جدید به کار تزریق گردد. پس، در کلیه مواردی که ذکر شد، تنها مشاور است که قدرت را دارد به کمک کسب و کارها بیاید.

مشاور کسب و کار دکتر برقبانی، به شما کمک می کند تا یک تیم متخصص در حوزه بیزنس خود ایجاد نمایید تا بتوانید بهترین راه ها را برای پیشبرد اهدافتان در نظر بگیرید.

آیا بیزنس ها به مشاور کسب و کار نیاز دارند؟

بله زیرا افراد در مسیر خود با چالش هایی خصوصاً در ابتدای فعالیت روبرو می شوند که به جهت عدم علم و آگاهی که دارند نمی توانند از آن عبور کرده و در نهایت شکست می خورند.

مشاور کسب و کار چه کمکی به افراد می کند؟

این شخص با دانش و تخصصی که دارد به پیشبرد سازمان شما کمک می کند تا به گونه ای پیشرفت کنید که نام برندتان را سراسر ایران بشناسند و در نهایت تبدیل به یک رقیب سرسخت در حوزه خود شوید.

بهترین مشاورین کسب و کار در ایران چه کسانی هستند؟

بهترین مشاوران بیزنس در تهران و ایران دکتر مجتبی برقبانی، دکتر ویز، دکتر حسین یوسفی، دکتر حمید صباغی، عادل طالبی و… هستند.

بیزنس ها چه زمانی باید به سراغ مشاوران کسب و کار بروند؟

بهترین زمان برای مشاوره گرفتن قبل از استارت فعالیت است؛ اما افراد می توانند پس از فعالیت یا مواجه شدن با چالش ها و شرایط بحرانی از مشاوران راهنمایی بگیرند.

خصوصیات بهترین مشاوران کسب و کار چیست؟

این افراد دارای دانش و آگاهی بسیار بالایی هستند، خلاقیت فوق العاده ای در کارها دارند و با صداقت کامل به راهنمایی افراد جهت پیشرفت و ترقی کسب و کارشان می پردازند.

Rate this post