مشاور کسب و کار در تهران

مشاور کسب و کار در تهران

مشاور کسب و کار در تهران

مدیران مجموعه‌ ها و شرکت‌ های مختلف می‌ توانند با بهره گیری از یک مشاور کسب و کار با تجربه و حرفه‌ ای تغییرات مثبتی در مجموعه و شرکت خود ایجاد کنند. مشاور کسب و کار در تهران فردی می‌ باشد که بیرون از مجموعه شما با نگاهی بی‌ طرفانه کسب و کارتان را بررسی و قضاوت می‌ کند و راهکارهای بسیار مفیدی را در جهت بهبود عملکرد، افزایش فروش، بازاریابی و … ارائه می دهد. اگر شما هم درصدد راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید یا از قبل مجموعه خود را راه اندازی نموده و به دنبال پیشرفت بیشتر می‌ باشید، می‌ توانید به سراغ یک مشاور کسب و کار در تهران بروید. یک مشاور کسب و کار خوب ویژگی‌ هایی دارد که در این مقاله از سایت دکتر برقبانی قصد داریم به آن بپردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

بیزینس کوچینگ مشاوره کسب و کار

مشاور کسب و کار کیست؟

مشاوره کسب و کار، حرفه‌ ای نوین محسوب می‌ شود که به مدیران مجموعه‌ ها و کسب و کارهای مختلف می‌ تواند در جهت برطرف نمودن مشکلات و ایجاد تغییرات مفید کمک کند. در این حرفه افرادی مشغول به کار هستند که با تخصص خود در زمینه کسب و کارهای مختلف و داشتن آگاهی و دانش درباره موضوعات مختلف مربوط به بازار و کسب و کارها با نگاهی بدون تعصب از بیرون مجموعه شما را زیر نظر می‌ گیرند تا مشکلات را پیدا نموده و آنها را رفع نمایند. همچنین مشاوره کسب و کار می‌ تواند فرصت‌ ها و موقعیت‌ های مناسب برای رشد کسب و کار شما را تشخیص داده و روش‌ هایی را برای پیشرفت کار مجموعه شما به کار ببندد.

نقش و اهمیت مشاور کسب و کار

مشاور کسب و کار در تهران خود به نوعی یک کارآفرین محسوب می‌ شود که علاوه بر داشتن تجربه عملی از دانش و اطلاعات تخصصی نیز برخوردار است. افرادی که می‌ خواهند کسب و کاری را راه اندازی نمایند، می‌ توانند با مشورت گرفتن و دریافت کمک‌ های یک متخصص در این زمینه با اطمینان خاطر بیشتری سرمایه گذاری نمایند و شروع به کار کنند. همچنین مدیرانی که به دنبال برطرف کردن بحران‌ های مجموعه خود هستند یا می‌ خواهند رشد و پیشرفت بیشتری در بازار داشته باشند؛ با استفاده از یک مشاور کسب و کار خوب می‌ توانند به این اهداف دست یابند.
اهمیت مشاوره کسب و کار زمانی که رقیبان بسیاری در حوزه کاری خود دارید بیشتر مشخص می‌ گردد. استخدام یک مشاور کسب و کار در تهران که دارای بازار رقابتی بسیار زیادی می‌ باشد یک سرمایه گذاری پربهره به شمار می‌ رود. این مشاوران کسب و کار در زمینه‌ های مختلف مانند بازاریابی تلفنی، مذاکرات در فروش، مدیریت منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ افزایش فروش و موضوعات دیگر می‌ توانند کمک کننده باشند و خیال مدیران کسب و کارها را از بابت بسیاری از دغدغه‌ ها و نگرانی‌ ها راحت نمایند.

ویژگی های یک مشاور کسب و کار خوب

شخص یا مجموعه‌ ای که به عنوان مشاور کسب و کار فعالیت می‌ کند، باید دارای یک سری ویژگی‌ هایی باشد تا بتواند اثربخشی مورد نیاز را برای مجموعه‌ های مختلف به ارمغان آورد. اگر به دنبال یک مشاور کسب و کار در تهران برای راه اندازی شرکت و یا ارتقا و پیشرفت کسب و کارتان هستید، دقت داشته باشید از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

داشتن تجربه کافی

منظور از تجربه این نیست که مشاور به افراد زیادی مشاوره کسب و کار داده باشد، بلکه بدین معناست که این شخص خود نیز در حوزه کارآفرینی فعالیت نموده باشد و در این مسیر فراز و نشیب‌ های مختلف را تجربه کرده باشد. زمانی که یک شخص دارای تجربه عملی در حوزه بازار و کسب و کار و موضوعات مربوط به آن باشد و فعالیت‌ های لازم را انجام داده باشد، می‌ تواند با دید وسیع‌ تر و قضاوت بهتری مجموعه شما را مشاوره دهد.

داشتن تحصیلات و دانش به روز

یک مشاور کسب و کار در تهران باید از دانش خوبی در این زمینه برخوردار باشد و اطلاعات کافی از بازار و روش‌ های مختلف برطرف کردن مشکلات و راهکارهای رسیدن به پیشرفت کسب و کارها داشته باشد. داشتن تحصیلات و اطلاعات و دانش به روز از مهمترین ویژگی‌ های یک مشاور کسب و کار خوب به شمار می‌ رود. اطلاع از قوانین و مقررات جدید حوزه‌ های کاری مختلف می‌ تواند در راه اندازی و یا رشد و توسعه کسب و کارها و مجموعه‌ ها بسیار کمک کننده واقع گردد.

آشنایی با روش های مختلف بازاریابی

روش‌ های مختلفی برای بازاریابی مانند بازاریابی تلفنی، اینترنتی و … وجود دارد که یک مشاور کسب و کار در تهران باید از تمامی این روش‌ ها و نقاط ضعف و قوت آنها اطلاع داشته باشد و بتواند با توجه به تجربه و تخصص خود بهترین روش را برای بازاریابی و افزایش فروش مجموعه‌ ای که نیاز به مشاوره دارد استفاده نماید.
در عصر حاضر دیجیتال مارکتینگ یکی از لازمه‌ های موفقیت کسب و کارها محسوب می‌ شود و مشاغل برای ماندن در رقابت باید از روش‌ های نوین بهره بگیرند. از این رو مشاور کسب و کار در تهران باید متناسب با هر نوع کسب و کاری استراتژی‌ های لازم را به مدیران ارائه دهد.

ارائه ابزارهای مدیریتی

مدیران کسب و کارها نیاز دارند از درستی عملکرد کارمندان و روند کاری مجموعه خود اطمینان حاصل نمایند. زمانی که این مدیران از مشاوره کسب و کار بهره می‌ گیرند، باید انواع ابزارهای اطلاعاتی و تحلیلی توسط شخص مشاور در جهت بررسی امور جاری به آنها داده شود.

سوالات متداول درباره مشاوره کسب و کار

شنیدن نام مشاور کسب و کار شاید برای خیلی از افرادی که به تازگی می‌ خواهند وارد بازار شوند و کسب و کاری راه اندازی نمایند و یا افرادی که قصد رشد و توسعه بیشتر مجموعه خود را دارند، سوالات مختلفی را به وجود بیاورد. در این بخش به بررسی پرتکرارترین این سوالات می‌ پردازیم.

هزینه مشاوره کسب و کار چگونه محاسبه می شود؟

حق‌ الزحمه و یا هزینه خدمات یک مشاور و یا یک مجموعه مشاوره کسب و کار با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع کسب و کار، سابقه مشاور، خدمات ارائه شده و … تعیین می‌ گردد.

مشاور کسب و کار فقط برای شرکت های با سابقه لازم است؟

خیر. افرادی که قصد دارند به تازگی کسب و کاری راه اندازی نمایند نیز می‌ توانند از خدمات و تجربه یک مشاور کسب و کار خوب بهره ببرند و به صورت اصولی و با اطمینان خاطر بیشتر وارد بازار شوند.

مشاور کسب و کار از چه روش های بازاریابی استفاده می کند؟

روش‌ های مختلفی برای بازاریابی و افزایش فروش وجود دارند که شامل روش‌ های سنتی، بازاریابی تلفنی، بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینگ می‌ باشند. مشاور کسب و کار با توجه به نوع کسب و کار شما و یک سری فاکتورهای دیگر از بهترین روش استفاده می‌ کند و یا روش‌ های مختلف را به صورت ترکیبی در کنار یکدیگر به کار می‌ برد.

مشاور کسب و کار در تهران می تواند برای مجموعه های خارج از تهران نیز استخدام شود؟

مشاوران کسب و کار می‌ توانند از راه دور نیز بر کار مجموعه شما نظارت داشته باشند و راهکارهای لازم و دانش خود را در جهت بهبود وضعیت و عملکرد ارائه دهند.

چگونه می توانیم یک مشاور کسب و کار خوب استخدام نماییم؟

افراد و مجموعه‌های مختلفی به عنوان مشاور کسب و کار در تهران فعالیت می‌ کنند که هر کدام از آنها در زمینه‌ های مختلف تخصص دارند. شما باید با توجه به نوع کسب و کار خود مشاوری را انتخاب کنید که دارای تجربه و دانش لازم باشد و بتواند به خوبی تجارب و راهکارهای لازم را به شما انتقال دهد.
یکی از معتبرترین و متخصص‌ ترین مشاوران کسب و کار در تهران دکتر برقبانی می‌ باشد که شما می‌ توانید برای استفاده از خدمات مجموعه مشاوره کسب و کار ایشان به سایت www.drbarghbani.com مراجعه نمایید. به شما کمک می‌ کنند تا یک تیم حرفه‌ ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ برای خود ایجاد کنید. همچنین با استفاده از خدمات این شرکت می‌ توانید مشاوره‌ ای تخصصی در زمینه کاری خود دریافت کنید و از خدمات تولید محتوای وب سایت و روش‌ های بازاریابی مختلف مانند حوزه دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با ما

پیام خود را ارسال کنید.

مشاوره کسب و کار

با دکتر مجتبی برقبانی 

شماره تماس : 09362445966

ایمیل : info@drbarghabani.com

سایت : https://drbarghabani.com

سایر خدمات


Facebook


Twitter


Youtube


Whatsapp


Instagram

کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه برای «دکتر مجتبی برقبانی» محفوظ می باشد.

Rate this post