مشاوره کسب و کار اینستاگرام و مزایا و خدمات آن

مشاوره کسب و کار اینستاگرام

برای افزایش فروش، دیده شدن، جذب مشتری و غیره مشاوره کسب و کار اینستاگرام توصیه می شود. اخیرا اینستاگرام به یک پلتفرم پیشرو برای ارتقای کسب و کار تبدیل شده است. این سرویس برای انتشار تبلیغات بصری طراحی شده است که نتایجی بسیار بهتر از تبلیغات متنی به همراه می آورند. آیا به تازگی یک کسب و کار راه اندازی کرده اید و نیاز به ارتقا دارید؟ یا شاید شما صاحب یک شرکت موفق هستید، اما می خواهید برند خود را به سطح بالاتری ببرید؟ در هر یک از این شرایط قرار دارید مشاوره تخصصی به شما کمک می کند به اهداف خود برسید.

چرا به مشاوره کسب و کار اینستاگرام نیاز دارید؟

اینستاگرام فقط یک شبکه اجتماعی نیست که مردم در آن عکس از آخرین تعطیلات، ویدئو سفر، سلفی ها و عکس های غذا به اشتراک بگذارند. اینستاگرام با بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون استوری روزانه یکی از محبوب ترین و تأثیرگذارترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان است. این برنامه ابزار قدرتمندی برای کسب و کارها جهت دستیابی و تعامل با مخاطبان هدف، ایجاد آگاهی از نام تجاری، نمایش محصولات یا خدمات خود و افزایش نرخ تبدیل محسوب می شود. با این حال، موفقیت در اینستاگرام آنطور که به نظر می رسد آسان نیست.

برای ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی که به جذب پیروان و مشتریان کمک کند نیاز به برنامه ریزی، خلاقیت، ثبات و تجزیه و تحلیل زیادی خواهد بود. دقیقا در همین زمان است که یک مشاوره کسب و کار اینستاگرام وارد عمل می شود. در واقع حرفه ای است که در کمک به کسب و کارها برای افزایش حضور، نفوذ و درآمد خود در اینستاگرام تخصص دارد. مرکز مشاوره کسب و کار در این زمینه مهارت ها، تجربه و دانش لازم را دارد تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی و غلبه بر چالش های خود در این پلت فرم کمک کند.

خدمات مشاوره کسب و کار اینستاگرام

مشاوره کسب و کار اینستاگرام در زمینه های مختلفی به شما کمک خواهد کرد که به بررسی بعضی از آن ها خواهیم پرداخت.

توسعه استراتژی

شرکت مشاور کسب و کار می تواند به شما در تعیین اهداف و شناسایی مخاطبان هدف کمک کند. تحقیق در مورد رقبا و طراحی یک استراتژی بازاریابی جامع و شخصی که با هویت و دیدگاه برند شما همسو باشد نیز از جمله خدمات این مشاوران است.

ایجاد محتوا:

در مشاوره کسب و کار اینستاگرام  به شما کمک می کنند محتوای مرتبط، جذاب و با کیفیتی تولید کنید که شخصیت، ارزش ها و پیشنهادات برند شما را به نمایش بگذارد. آن ها همچنین می توانند به شما در بهینه سازی محتوای خود برای الگوریتم، هشتگ ها، زیرنویس ها و فراخوان ها کمک کنند.

مدیریت حساب

بهترین مشاور کسب و کار اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا حساب خود را به صورت روزانه مدیریت کنید. همچنین اطمینان حاصل کند که شما به طور مداوم به نظرات و پیام ها پاسخ می دهید، با سایر حساب ها تعامل دارید و نظرات را نظارت می کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

یک مشاوره کسب و کار اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا از قدرت اینفلوئنسرها استفاده کنید. اینفلوئنسرها کاربرانی با تعداد زیادی فالوور هستند که می توانند برند، محصولات یا خدمات شما را برای مخاطبان خود تبلیغ کنند. مشاوران می توانند به شما در پیدا کردن، اینفلوئنسرهای مناسب برای جایگاه و بودجه شما کمک کنند.

تبلیغات

مشاوره کسب و کار تبلیغات  می تواند به شما در ایجاد و انتشار تبلیغات موثر و سودآور در اینستاگرام، با استفاده از قالب ها و ویژگی های مختلف موجود، مانند استوری ها، IGTV، هشتک ها و غیره کمک کند. آن ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا کمپین های تبلیغاتی خود را هدف گذاری و پیگیری کرده  و آن ها را برای حداکثر نتایج بهینه کنید.

با استفاده از مشاوره کسب و کار اینستاگرام می توانید از تجربیات، دانش و منابع بهتری بهره مند شوید. همچنین در زمان، هزینه و تلاش خود صرفه جویی کرده و در سایر جنبه های کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید. یک مشاور بازاریابی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند کسب وکار خود را به سطح بالاتری ببرید و به نتایج دلخواه خود برسید. چه بخواهید فالوور، تعامل، فروش یا وفاداری خود را افزایش دهید، یک مشاور اینستاگرام می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند.

خدمات مشاوره کسب و کار اینستاگرام

انتخاب مشاور کسب و کار اینستاگرام

چگونه بهترین مشاور کسب و کار در ایران مناسب برای جایگاه و اهداف خود را پیدا و انتخاب کنید؟ پیدا کردن و انتخاب مشاور بازاریابی اینستاگرام مناسب برای هدف و موقعیت شما کار آسانی نیست. عوامل زیادی مانند تجربه، تخصص، نمونه کارها، قیمت، سبک ارتباطی و شخصیت مشاور باید در نظر گرفته شود. شما می خواهید با فردی کار کنید که برند، مخاطبان و اهدافتان را درک کرده و بتواند به شما در ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق اینستاگرام کمک کند. چندین نکته را برای انتخاب مشاوری که با مشخصات شما مطابقت داشته باشد ذکر می کنیم.

جایگاه و اهداف خود را مشخص کنید

قبل از اینکه به دنبال مشاوره کسب و کارهای کوچک بگردید، باید ایده روشنی از آنچه می خواهید با حضور در اینستاگرام به دست آورید داشته باشید. جایگاه شما چیست؟ مشتری ایده آل شما کیست؟ ضعف ها و چالش های اصلی شما چه هستند؟ اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی دارید؟ داشتن پاسخ این سوال ها به شما کمک می کند تا جستجوی خود را محدود کنید و انتظارات خود را به مشاوران انتقال دهید.

تحقیق

زمانی که جایگاه و اهداف خود را مشخص کردید، می ‌توانید به جستجوی مشاوران بازاریابی اینستاگرام که در صنعت یا جایگاه شما تخصص دارند، بپردازید. شما می توانید از منابع مختلفی مانند پلتفرم های آنلاین، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، پادکست ها و غیره برای یافتن مشاوران استفاده کنید. مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی یکی از بهترین گزینه هایی است که به شما پیشنهاد می دهیم.

نمونه کارها

هنگامی که یک مجموعه برای مشاوره کسب و کار اینستاگرام پیدا کردید، باید نمونه کارها آن ها را ارزیابی کنید. به دنبال نمونه‌ کارها و پروژه‌ های اینستاگرامی باشید که مشابه اهداف شما هستند. به معیارهایی مانند  تعامل، تبدیل‌ ها و غیره که برای اندازه‌ گیری عملکرد استفاده می ‌کنند، توجه کنید.

شما همچنین می توانید نظرات مشتریان گذشته یا فعلی آن ها را مورد بررسی قرار دهید. پیج مشاور کسب و کار در صورتی که از نمونه کارهای خود قرار می دهد نیز منبع خوبی برای تحقیق و بررسی کارهای او است.

قیمت ها و خدمات آن ها را مقایسه کنید

یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب مشاوران کسب و کارهای بین المللی باید در نظر گرفت، قیمت ها و خدمات آن ها است. شما باید بدانید که آنها چقدر هزینه می کنند، چه خدماتی و چه محصولاتی را ارائه می دهند و چه شرایط و ضوابطی دارند. شما همچنین باید قیمت ها و خدمات آن ها را با مشاوران دیگر مقایسه کنید و ببینید آیا آنها ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهند یا خیر. همچنین باید از آن ها در مورد روش‌ های پرداخت، تعداد دفعات و غیره بپرسید.

با مشاور تماس بگیرید

آخرین مرحله قبل از استخدام فرد یا مجموعه برای مشاوره کسب و کار اینستاگرام، تماس با مشاور است. این امر به شما این فرصت را می دهد که هر سوالی دارید از آن ها بپرسید و با شخصیت و سبک ارتباطی آن ها آشنا شوید. همچنین باید از این تماس برای بحث در مورد جایگاه و اهداف، انتظارات و بودجه خود استفاده کنید. همچنین باید از مشاوران در مورد در دسترس بودن، فرآیند آن ها و ابزار ارتباطی آن ها بپرسید.

ارتباطات، انتظارات و بازخورد

کار با یک مشاور کسب و کار آنلاین می تواند تجربه ای مفید و مثمر ثمر برای کسب و کار شما باشد، به شرطی که بدانید چگونه از آن نهایت استفاده را ببرید. همکاری موفق مستلزم ارتباط واضح و مکرر، انتظارات واقع بینانه و مورد توافق طرفین، و بازخورد سازنده و صادقانه است. این سه عنصر برای ایجاد اعتماد، ارتباط و همسویی بین شما و مشاورتان ضروری هستند. در اینجا چند نکته در مورد نحوه کار موثر با مشاور بازاریابی اینستاگرام خود آورده شده است:

ارتباط

ارتباط کلید هر رابطه ای است و به ویژه هنگامی که با شخصی کار می کنید که مسئولیت حضور و شهرت آنلاین شما را بر عهده دارد بسیار مهم است. شما باید به طور منظم با مشاور خود ارتباط برقرار کنید، ترجیحاً از طریق یک کانال اختصاصی مانند ایمیل، تلفن یا تماس تصویری. شما همچنین باید یک برنامه ارتباطی ایجاد کنید که هم با نیازها و هم ترجیحات شما مطابقت داشته باشد.

 به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک تماس هفتگی برای بررسی پیشرفت، چالش ها و مراحل بعدی کمپین بازاریابی اینستاگرام خود داشته باشید. همچنین باید اهداف، چشم انداز و هویت برند خود را به طور واضح و پیوسته بیان کنید تا مشاور شما بتواند آن ها را درک کرده و با آن ها هماهنگ باشد. ارتباط در بیزینس کوچینگ یک جاده دو طرفه است، بنابراین شما نیز باید به نظرات، پیشنهادات مشاور خود گوش فرا دهید و به دانش و تجربه وی احترام بگذارید.

مشاور کسب و کار آنلاین

انتظارات

انتظارات پایه و اساس هر همکاری است و باید از ابتدا ایجاد و توافق شود و در مشاوره کسب و کار اینستاگرام فوق العاده اهمیت دارد. شما و مشاورتان باید یک قرارداد واضح و دقیق داشته باشید که محدوده، نتایج، جدول زمانی و بودجه پروژه بازاریابی اینستاگرام شما را مشخص کند. آن ها همچنین باید درک متقابلی از نقش ها و مسئولیت های هر یک از طرفین و معیارها و شاخص های موفقیت داشته باشند.

شما باید از انتظارات مبهم یا غیر واقعی خودداری کنید، مانند اینکه از مشاور خود انتظار داشته باشید که تعداد فالوورهای اینستاگرام شما را 10000 نفر در یک ماه افزایش دهد. همچنین باید با شرایط متغیر، مانند به روز رسانی الگوریتم، روند بازار، بازخورد مشتری، انعطاف پذیر و سازگار باشید. در همین راستا باید انتظارات خود را بر اساس این شرایط متغیر تنظیم کنید.

بازخورد

بازخورد در نتایج کسب و کار فوق العاده اهمیت دارد و باید به طور منظم و با احترام داده و دریافت شود. شما باید به مشاور خود بازخورد سازنده و مشخصی در مورد کارشان بدهید، مانند اینکه چه چیزی را دوست دارید، چه چیزی را دوست ندارید و چه چیزی را می خواهید تغییر یا بهبود دهید. شما همچنین باید تلاش ها و دستاوردهای آن ها را بشناسید و از آن ها قدردانی کنید.

همچنین باید نسبت به بازخورد مشاور کسب و کار اینترنتی در مورد کار خود مانند محتوا، استراتژی یا عملکرد اینستاگرام خود باز و پذیرا باشید. شما نباید بازخورد را شخصاً یا تدافعی بگیرید، بلکه باید به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده کنید. همچنین باید نظراتی را که با آن ها موافق هستید اجرا کرده و دلیل نظرات مخالف خود را توضیح دهید. بازخورد یک گفت و گو است، نه یک تک گویی و باید بر اساس حقایق، داده ها و شواهد باشد، نه عقاید، احساسات یا فرضیات.

با رعایت این نکات می توانید به طور موثر با مشاور کسب و کار و برندینگ خود کار کنید و به اهداف بازاریابی اینستاگرام خود برسید. به یاد داشته باشید که مشاور شما یک عصای جادویی نیست که بتواند تمام مشکلات را حل کند، بلکه شریکی است که می تواند شما را در این راه حمایت و راهنمایی کند. با برقراری ارتباط، تعیین انتظارات و ارائه بازخورد، می توانید یک رابطه مثبت و سازنده را با مشاور خود تقویت کنید. همچنین  از مهارت ها، دانش و تأثیر وی برای موفقیت کسب و کار خود استفاده کنید.

مشاور کسب و کار و برندینگ

مزایای استفاده از مشاوره کسب و کار اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان است. این برنامه ابزار قدرتمندی برای کسب و کارها برای دستیابی و تعامل با مخاطبان هدف خود، ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش محسوب می شود. بسیاری از تجارت ها برای کمک به کسب و کار خود در اینستاگرام، از مشاوره کسب و کار اینستاگرام استفاده می‌ کنند. مشاور بازاریابی اینستاگرام حرفه ای است که دانش، تجربه و منابعی را برای کمک به شما در ایجاد و اجرای یک برنامه بازاریابی موفق اینستاگرامی متناسب با نیازها و اهداف کسب و کار شما دارد. برخی از مزیت های شاخص این مشاوران را به صورت مختصر ذکر می کنیم.

  • انجام مطالعات بازار و تحلیل رقبا
  • تدوین استراتژی محتوا
  • ایجاد و مدیریت محتوای با کیفیت بالا و جذاب
  • بهینه سازی پروفایل، بیوگرافی و هشتگ ها
  • کسب و کار را رشد و پرورش می دهند.
  • اجرای تبلیغات پولی و اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد و نتایج
  • ارائه بازخورد و توصیه هایی برای بهبود.

صرفه جویی در زمان با مشاوره اصولی

بهترین مشاور کسب و کار تهران می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند. یک مشاور  به شما کمک خواهد کرد فرآیندها و وظایف بازاریابی اینستاگرام خود را ساده و خودکار کنید، مانند ایجاد محتوا، زمان بندی، ارسال، نظرات و پاسخ ها. وی همچنین می تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات رایج و تله هایی که می توانند زمان و هزینه را هدر دهند، مانند استفاده از هشتگ های نامربوط، ارسال محتوای بی کیفیت یا نادیده گرفتن فالوورهای خود، جلوگیری کنید.

آن ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در مورد آخرین روندها، بهترین شیوه ها و تغییرات الگوریتم که ممکن است بر عملکرد بازاریابی اینستاگرام شما تأثیر بگذارد، به روز بمانید. با استفاده از مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی می توانید بر فعالیت های اصلی کسب و کار خود تمرکز کنید و فعالیت تجارتتان در این پلتفرم را به متخصصان بسپارید.

خدمات مشاوره کسب و کار ما

رشد کسب و کار شما در اینستاگرام از طریق مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی به این صورت شروع می شود:

  • مشاوره برندینگ: ما یک استراتژی برندینگ و هویت شرکتی در اینستاگرام طراحی می کنیم که با تصویر برند شما هماهنگ باشد. این استراتژی شامل سبک بصری، نوع عکس، رنگ و نگارش متون می شود.
  • برنامه راهبردی: ما یک استراتژی برای رسانه های اجتماعی ایجاد خواهیم کرد که با واقعیت هر یک از آن ها سازگار باشد. شبکه‌ ها دائماً در حال تکامل هستند، بنابراین گاهی اوقات چیزی که یک ماه برای شما کار می ‌کند، ممکن است ماه دیگر کار نکند.
  • انجمن: شبکه های اجتماعی زمانی معنا پیدا می کنند که جامعه ای پشت آن باشد. به همین دلیل، ما استراتژی هایی را برای افزایش فالوورهای علاقه مند و ایجاد تعامل انجام می دهیم.
  • داستان سرایی: برند موجود زنده ای است که در طول زمان رشد می کند و شایسته داستان خوبی است که باید روایت شود. ما به دنبال جلب توجه و دستیابی به یک ارتباط عاطفی بین برند و کاربران آن هستیم.
  • تقویت پیام: ما به دنبال رشد و تأثیرگذاری هستیم، هم از طریق افزایش فالوورها و هم از طریق تعامل. ما اقداماتی را برای دستیابی به ترافیک و کمپین های خوب در تبلیغات اجتماعی انجام می دهیم.
  • اندازه گیری و بهینه سازی: یک استراتژی خلاق با رویکرد تحلیلی ناسازگار نیست. ما تحلیلگر هستیم و برای ما معیارهای اکتساب، تعامل و تبدیل چیزی است که به ما می گوید عملکردمان تا چه میزان خوب بوده است.

خدمات مشاوره کسب و کار ما

در آخر

اینستاگرام بزرگترین دروازه ورود به مشتریان بیشتر برای یک تجارت است. تخمین زده می شود که اینستاگرام از طریق این شبکه اجتماعی 80 درصد از تصمیمات خرید کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد. این امر به این دلیل است که وقتی کاربر تبلیغاتی در مورد یک محصول یا خدمات می بیند، یا اینکه یک برند یا شرکت مورد علاقه خود را دنبال می کند، اینستاگرام اعتماد بالایی ایجاد می کند. مشاوره کسب و کار دکتر برقبانی به شما کمک خواهد کرد به اهداف خود در تجارتتان سریع تر برسید. با مشاوره کسب و کار اینستاگرام، ما سعی خواهیم کرد یک برنامه بازاریابی ایجاد کنیم تا فروش شما را افزایش دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)